a

Stań się Kobietą

w formie!  

\

Zależy Ci na pięknej sylwetce i sprawnym ciele?

\

Chcesz zadbać o mobilność i kondycję?

\

Chcesz by Twoje mięśnie były jędrne i silne?

\

Chcesz móc trenować wszędzie?

\

Chcesz robić to co naprawdę działa?

Jakich efektów możesz się spodziewać?

Sylwetka

Kondycja

Mobilność

Sprawność

Wiedza

Dobre samopoczucie

Wszystko dostępne po zalogowaniu na nowoczesnej platformie.  Możesz trenować w dowolnym miejscu i czasie.

Dla kogo jest ten kurs?

\

Dla kobiet które chcą być w formie bez fit obsesji.

\

Dla kobiet które chcą zadbać o sprawność, zdrowie, kondycję i sylwetkę w tym samym czasie

\

Dla kobiet, które chcą móc trenować w każdym miejscu (siłownia nie jest wymagana)

Dla kogo nie jest ten kurs?

\

Dla Panów 🙂 Dla Was Panowie polecamy serię Wszechstronne Ciało.

\

Dla kobiet, które od lat trenują na siłowni, mają duże doświadczenie, dużą wiedzę i są w świetnej formie.

chcesz zobaczyć więcej? proszę bardzo!

Przykładowy trening 

fragment programu Mobilne Ciało 2.0 

W czym ten program jest lepszy od innych programów na rynku?

\

Prosty i skuteczny! Włączasz film na konkretny dzień i 20-45 minut trenujesz wspólnie z filmem.

\

Łatwy w stosowaniu przez normalnego Człowieka.

\

Łatwo wypracujesz nawyk regularnego treningu.

\

Trening to nie tylko przysiady i wykroki… Ten program skupia się także na usprawnianiu, które przyda Ci się w codziennym życiu.

\

Świetny pod redukcję tkanki tłuszczowej i budowanie jędrnej sylwetki.

\

Płacisz tylko raz a dostęp masz na stałe.

\

14 dni na zwrot.

Nasz plan działania /
!
h

TYDZIEŃ 1

pomiary, badania, wiedza teoretyczna jak trenować mądrze, rozpoczęcie treningów

 

TYDZIEŃ 2 – 4

Trening 3x w tygodniu po 45-60 minut FBW (trening całego ciała)

 

 

TYDZIEŃ 5-8

Trening 3x w tygodniu po 50-60 minut – 2x w tygodniu trening nóg i pośladków 1x w tygodniu trening górnych partii + brzuch

 

TYDZIEŃ 9 – 12

3x w tygodniu po 60 minut FBW (trening całego ciała trudniejszy niż w pierwszych tygodniach)

 

TYDZIEŃ 13

podsumowanie efektów, pomiary

 

LIFETIME

CENA WIDEO PROGRAMU

  • 12 tygodniowy szczegółowy plan treningowy wraz z pełnymi filmami
  • Wiedza o odżywianiu bez fit obsesji
  • wiedza jak trenować mięsnie brzucha
  • wiedza na temat badań okresowych
  • dostęp do zamkniętej społeczności kursantek
  • regularne transmisje live z wiedzą dla kursantek
R

Dostęp do rozbudowanych zestawów

R

Dostęp do grupy wsparcia na FB

349.00 

Najniższa cena z 30 dni: 230.34 .

ROZPOCZNIJ KURS

Damian  Bugański

Nazywam się Damian Bugański, z wykształcenia jestem magistrem wychowania fizycznego o specjalizacji gimnastyka korekcyjna. Od 10 lat jestem trenerem oraz szkoleniowcem, a w swojej pracy staram się pokazywać jak być zdrowym, sprawnym a przy okazji dobrze wyglądać bez popadania w fit skrajności. Prowadzę kanał na YouTube oraz portal czlowiekuruszsie.pl gdzie dzielę się wiedzą z zakresu treningu, odżywiania oraz aktywnego stylu życia.

Sara Marmon

jestem absolwentka AWF Kraków gdzie zrobiłam doktorat. Jestem wykładowcą na uczelni wyższej na której szkolą się przyszli trenerzy. Jestem certyfikowaną trenerką personalną i instruktorką fitness. W przeszłości moją sportową miłością była lekka atletyka. Jestem medalistką mistrzostw Polski w biegach średnich. Obecnie skupiam się na rozwoju w Człowieku Rusz Się i odpowiadam za treści kierowane do Kobiet, które chcą być w formie na lata.

Kobieta w formie/
!

Stań się  Kobietą formie

12 tygodniowy szczegółowy plan treningowy wraz z pełnymi filmami

wiedza o odżywianiu bez fit obsesji

wiedza jak trenować mięśnie brzucha

wiedza na temat badań okresowych

regularne transmisje live z wiedzą dla kursantek

Łatwy w użyciu i dostępny na każdym urządzeniu

Dostęp do zamkniętej grupy kursantek

Bezpłatny dostęp do każdej aktualizacji

GWARANCJA ZADOWOLENIA

GWARANCJA

Nic nie ryzykujesz!

Wypróbuj ten program przez 2 tygodnie, a zobaczysz, że Twoje zakresy ruchu się poprawią, w stosunku do pierwszego dnia. A co dopiero po 8 tygodniach programu! W razie czego masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Dosłownie zero ryzyka.

F.A.Q.

Najczęstsze pytania 

Ile trwa program?

Program przewidziany jest na 12 tygodni. Możesz do niego wrócić w każdym momencie.

Czy poza treningami coś jeszcze jest w programie?

Tak! Program zawiera też materiały teoretyczne. Omawiamy kwestię żywienia, badań krwi, omawiamy temat rozejścia kresy białej oraz temat treningu mięsni brzucha. Uczymy jak zrobić pomiary obwodów. Dodatkowo posiadając program masz dostęp do ekskluzywnych transmisji live tylko dla społeczności.

Jak długo mam dostęp do programu?

Na stronie czlowiekuruszsie.pl program dostępny jest bez limitu czasowego.

Co jeśli będzie zbyt trudny?

Ćwiczenia mają różne stopnie trudności, więc łatwo je dostosujesz do siebie, a z tygodnia na tydzień będziesz robić postępy.

Jak wygląda sam trening?

Włączasz film i robisz trening razem z filmem. Przykładowy trening tutaj: https://youtu.be/A-P-6bPidLM?si=3vKj1FQyjmpgFVpc
Koszyk0
Brak produktów w koszyku!