Jak używać aplikacji?
Wszystko jest dokładnie omówione w tym filmie
Jak używać aplikacji?
Dlaczego nie widzę programu, który kupiłem na stronie czlowiekuruszsie.pl?
Na stronie czlowiekuruszsie.pl kupuje się pojedynczy program i dostęp do niego ma się bezterminowo.
W aplikacji nie kupuje się programu, tylko dostęp do wszystkiego w jednej opłacie.
Czyli płacisz opłatę co 1,3,6, lub 12 miesięcy i masz wszystkie programy.
Korzystasz, z czego chcesz i ile chcesz. Możesz robić kilka programów naraz.
Najlepsza opcja dla tych, co realnie trenują, a nie odkładają na później.
Strona i aplikacja się nie łączą.
Jak zrezygnować z dostępu do aplikacji?
Napisz do nas na kontakt@czlowiekuruszsie.pl lub we wbudowanym w aplikację komunikatorze.
Wszystkim się zajmiemy 🙂
Możesz ewentualnie usunąć konto.
Jak skontaktować się z trenerem?
W aplikacji jest wbudowany komunikator, w którym porozmawiasz z Damianem i resztą ekipy. Kliknij ikonkę domku i następnie w dymek w prawym górnym rogu ekranu.
Jaki plan treningowy wybrać?
Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, napisz wiadomość w komunikatorze, a na podstawie krótkiej rozmowy dobierzemy coś odpowiedniego.
Czy zdjęcia z postępów są prywatne?
Tak! Dostęp do nich ma trener w swoim panelu, oraz Ty, jako użytkownik aplikacji. Pozostałe osoby nie mają dostępu do zdjęć.
Kto jest administratorem danych?
Konto zakładane jest u dewelopera (twórcy) aplikacji, czyli w firmie Westrive, która działa głównie na terenie USA. To oni są administratorem danych i oni przetwarzają płatności, dbają o aplikację od strony technicznej. Firma Człowieku Rusz Się działa z Westrive na zasadzie „white label”, czyli firma Westrive dostosowała swoją bazową aplikację na potrzeby firmy Człowieku Rusz Się, dodając unikalne opcje i rozwiązania, które ma tylko aplikacja Człowieku Rusz Się.
Co jeśli nie widzę żadnych programów?
Prawdopodobnie rejestracja była nie przez stronę, tylko bezpośrednio w aplikacji. Wejdź w ten link, upewnij się, że jesteś zalogowany danymi z aplikacji i wybierz program na start. Dostęp o tam będziesz mieć do wszystkich programów: https://train.westrive.com/train/czlowiekuruszsie/programs
Jak sprawdzić ustawienia dostępu do aplikacji?
Zaloguj się na stronie https://train.westrive.com danymi z aplikacji i wejdź w zakładkę Billings.
Jaki jest termin płatności?
Płatność za aplikację jest przedłużana automatycznie w zależności od wybranego planu co 3, 6 lub 12 miesięcy.