Mobilne Ciało2021-02-16T19:25:23+01:00

Zwiększ ruchomość ciała z programem

Mobilne Ciało!

  • Dużo siedzisz?

  • Nie dostaniesz rękoma w skłonie do podłogi?
  • Czujesz, że Twoje ciało jest ciągle pospinane?
  • A może uprawiasz sport i brakuje Ci treningu uzupełniającego?

Wszystko dostępne po zalogowaniu na nowoczesnej platformie. Możesz trenować w dowolnym miejscu i czasie.

Rozpocznij kurs
Plan kursu

Jakich efektów możesz się spodziewać?

Mobilne Ciało 2.0 to coś więcej niż zwykłe rozciąganie, jakie znasz z szkoły.

To program treningowy online który w oparciu o nowoczesne metody i sprawdzoną wiedzę pomoże Ci odzyskać elastyczność i ruchomość całego ciała.

Przykładowe ćwiczenia

MOBILNOŚC KRĘGOSŁUPA

MOBILNOŚĆ BIODER

MOBILNOŚĆ TYLNEJ TAŚMY

MOBILNOŚĆ OBRĘCZY BARKOWEJ

MOBILNOŚĆ PRZEDNIEJ TAŚMY

MOBILNOŚĆ NADGARSTKÓW

MOBILNOŚĆ STAWÓW SKOKOWYCH

W jaki sposób program zwiększy Twoją mobilność?

ZACZNIJMY OD POCZĄTKU – CO SIĘ STAŁO, ŻE SIĘ ZEPSUŁO?

Jesteśmy lepsi w tym, czego robimy dużo… Jeśli dużo się ruszamy i korzystamy z pełnych zakresów ruchu, dajemy sygnał, że zakresy ruchu są nam potrzebne i ciało powinno je utrzymać. Jeśli jednak większość dnia spędzamy w pozycji siedzącej, a ruch/trening jest powtarzalny i nie zmusza nas do utrzymania elastyczności, stopniowo stajemy się coraz lepsi w… siedzeniu przy biurku.

Wystarczy popatrzyć na małe dzieci, które potrafią układać klocki w pozycji głębokiego przysiadu przez wiele minut, tymczasem dla dorosłych samo przyjęcie tej pozycji często stanowi problem.

JAK POPRAWIĆ MOBILNOŚĆ SKUTECZNIE I NA STAŁE?

Wykonywanie ćwiczeń rozciągających które poznaliśmy na lekcji WFu nie daje trwałych rezultatów. Nie ma się co dziwić, bo wytworzone przez układ nerwowy zwiększone napięcie i sztywność, są celowe. Dzięki temu mimo, że ciało jest słabe, ciągle może utrzymać pozycję pionową i możliwość przemieszczania, Ciało nie pozwoli nam tam po prostu się rozciągnąć,… Tu potrzeba bardziej przemyślanego działania, jeśli zależy nam na zdrowiu, sprawności i trwałych efektach.

BRAK MOBILNOŚCI W PRAKTYCE? OTO PRZYKŁAD:

Nie dostaniesz w skłonie do podłogi? Twoja tylna taśma, czyli struktura mięśniowo powięziowa biegnąca tyłem Twojego ciała od stopy przez łydkę, tył uda, plecy, aż do potylicy jest nadmiernie napięta. Istnieje spora szansa, że Twoje mięśnie posturalne (między innymi pośladki, oraz mięśnie centrum) są mocno osłabione i nie pełnią właściwie swojej funkcji.

Aby utrzymać Ciało w pionie i zapewnić możliwość poruszania, ciało woli utrzymać nadmierne napięcie tylnej taśmy, aby kompensować braki w sile i kontroli tych mięśni, które są do tego pierwotnie przeznaczone. Jeśli tylko skupimy się na rozciąganiu struktur napiętych, jest prawie pewne, że po chwili wszystko wróci do normy.

TRZEBA ZADZIAŁAĆ BARDZIEJ KOMPLEKSOWO!

  • Rozluźnić i zmniejszyć napięcie tkanek, używając nie tylko klasycznego rozciągania ale także rolowania, metod PNF, rozciągania dynamicznego, rozciągania z angażowaniem mięsni przeciwstawnych
  • Wzmocnić mięśnie, które są osłabione – ich wzmocnienie da Ciału bodziec, że zbudowane wcześniejsze napięcia już nie są tak potrzebne, bo wreszcie zaczyna pracować to, co powinno.

  • Utrwalenie nowych zakresów ruchu w praktyce, czyli w ruchu. Do tego użyjemy ćwiczeń wzmacniających całą taśmę używając nowego wypracowanego zakresu ruchu, aby ciało chciało zapamiętać nowo wprowadzone ustawienia.

Rozpocznij kurs
Plan kursu

CO CI DA LEPSZA MOBILNOŚĆ?

Dzięki poprawie mobilności i równoczesnym wzmocnieniu miesni posturalnych, zmniejszych prawdopodobieństwo kontuzji, zmniejszych skutki uboczne siedzącego trybu życia,  będziesz w stanie ruszać się bardziej efektywnie i stworzysz podstawy do tego aby budować sprawne i zdrowe ciało.

Co dostajesz kupując program i ile to kosztuje?

TYDZIEŃ

1

Testy mobilności całego ciała i rozpoczęcie pracy

TYDZIEŃ

2 – 8

Praca nad mobilnością całego ciała w sposób równomierny

TYDZIEŃ

9 – 12

Dostosowanie pracy z programem pod indywidualne preferencje i braki

TYDZIEŃ

12+

Utrzymanie wypracowanej mobilności i kolejny krok w kierunku formy na lata

CENA KURSU
249 zł
Rozpocznij kurs

Dlaczego mój program?

Nazywam się Damian Bugański, z wykształcenia jestem magistrem wychowania fizycznego o specjalizacji gimnastyka korekcyjna.

Od 10 lat jestem trenerem oraz szkoleniowcem, a w swojej pracy staram się pokazywać jak być zdrowym, sprawnym a przy okazji dobrze wyglądać bez popadania w fit skrajności.

Prowadzę kanał na Youtube oraz portal czlowiekuruszsie.pl gdzie dzielę się wiedzą z zakresu treningu, odżywiania oraz aktywnego stylu życia.

Ćwiczenia w moich programach treningowych są ułożone na bazie wieloletniego doświadczenia i są przedstawione i omówione w sposób dokładny. Jeśli jednak ktoś jest po kontuzji i znajduje się w stanie ostrym, program absolutnie nie jest lekarstwem na wszystkie dysfunkcje. Nie jest to też specjalistyczny zestaw terapeutyczny. Jeśli masz bardzo specyficzny problem z swoim ciałem, udaj się do fizjoterapeuty. Jeśli masz poważne problemy z swoim układem ruchu, skonsultuj się najpierw z ortopedą.

Jeśli nie ma stanu ostrego po kontuzji, a lekarz i fizjoterapeuta zaleca ruch, rozciąganie i prace nad stabilizacją dla poprawy ogólnej sprawności – to właśnie znajdziesz w tym programie.

Opinie kursantów

Najczęstsze pytania

Ile czasu trwają treningi?2020-09-28T14:07:32+02:00

Trening trwa 25-35 minut i jest prowadzony 5x w tygodniu.

Jak długo mam dostęp do programu mobilne ciało?2020-09-28T14:08:16+02:00

Dostęp jest dożywotnio.

Czy potrzebuję jakiś sprzęt do realizacji programu?2020-09-28T14:08:53+02:00

Do realizacji programu przyda się:

  • Roler (typ rolera nie ma większego znaczenia)
  • Piłeczka tenisowa lub lascrossowa (nie jest obowiązkowa)
  • Dwie taśmy treningowe powerband – jedna bardzo cienka a druga nieco grubsza. Standardowo są to kolory żółty (cienka) i fioletowy (grubsza)
Czy jeśli mam siedzącą pracę i nie uprawiam żadnej aktywności, ten program pomoże mi odbudować sprawność?2020-09-28T14:11:27+02:00

Mobilne Ciało to raczej dodatek do większego procesu. Sama mobilność to jedynie element sprawnego ciała. Jeśli chcesz poprawić swoją formę w szerszym kontekście, polecam zacząć od programu Wszechstronne Ciało filar 1, lub Połączyć Wszechstronne Ciało filar 1 i Mobilne Ciało 2.0.

#1 Kurs na mobilność

Program jest dla osób, które chcą poprawić ruchomość oraz elastyczność swojego ciała. Będzie on świetnym uzupełnieniem treningu głównego dla biegaczy, wspinaczy, zawodników sportów walki, czy osób uprawiających gry zespołowe.

PODSUMUJMY:
  • Najbardziej skuteczny kurs, jaki znajdziesz

  • Najlepszy stosunek cena-jakość

  • Opracowany na bazie wieloletniego doświadczenia

  • Łatwy w użyciu i dostępny na każdym urządzeniu
Kup teraz
Go to Top